Szolgáltatásaink ezen a területen:

Számviteli szolgáltatásunk egyértelműen a legrégebbi tevékenységeink egyike. Mindig is büszkék voltunk arra, hogy igyekeztünk a legújabb technikai fejlesztéseket alkalmazni úgy, hogy az javítsa a lehetőségeket, de ne menjen a stabilitás kárára. Jelenleg az adatrögzítés jelentős részénél az élőmunkát kiváltottuk a szoftveres megoldásokkal, evvel nem elhanyagolható módon lecsökkentve a papírok, dokumentumok kezelésének szükségességét is.

Ne felejtsük el: egy jó könyvelő sokkal több, mint egy gyors, pontos, adatokat kezelő személy! Egy jó könyvelő egy olyan szakember, aki nagyon sokat tud tanácsaival, tudásával, tapasztalataival segíteni a cégvezetőnek. Egy szakember, akit érdemes megtalálni!

Vállalkozásunk alapvetően a Kulcs-Szoft Kft könyvelőprogramját alkalmazza, de partnereink igényének megfelelve SAP, Microsoft Navision, QAD, és egyéb szoftverek használatára is be vagyunk rendezkedve.

A legtöbb cégnél teljeskörű számviteli feladat ellátására kérnek fel minket, de adott esetben részterületek felügyeletét vagy végzését is vállaljuk. Így van, ahol főkönyvelői munkákat végzünk az adott cég saját könyvelő munkatársai mellett.

Célunk itt is a cégvezetés olyan jellegű kiszolgálása, ami valóban segíti a munkáját, anélkül, hogy felesleges duplázódások történnének.

Aki már próbált jó megoldást találni erre a feladatra, az tudja, hogy ez – a sokszor mostohagyerekként kezelt terület – mennyi bosszúságot, feszültséget, és sokszor sajnos tényleges anyagi veszteséget képes okozni nem megfelelő szakismeret esetén.

Munkatársaink tapasztalt, nagy szakmai hozzáértéssel és kimagasló segítő szándékkal keresik meg az adott helyzetre legjobb megoldásokat, komoly segítséget nyújtva a cég működtetéséhez.

A bérszámfejtési munka legtöbbször a számviteli, adózási munkákhoz tartozó feladat, de itt is célunk a valós segítség, így egyes esetekben külön feladatként is állunk partnereink rendelkezésére.

Az előző két területhez természetesen elengedhetetlenül hozzátartozik ez a feladatkör is. Ez mostanában egyre komolyabb kihívást jelent a cégvezetéseknek, gyorsan és professzionálisan kell reagálni az egyre gyorsabban történő változásokra. Nem kell sokéves vezetői tapasztalat ahhoz, hogy az ember belássa: nagy különbség van a között, hogy kullogunk az események után, vagy meglovagoljuk az adott helyzetet, és az élvonalban maradva mi alakítjuk a körülményeket. Ehhez viszont ismét jó szakemberekre van szükség.

Esetenként természetesen ezen a területen is kapunk külön felkérést, sokszor induló, átszervezés vagy megvétel előtt álló cégekre vonatkozóan, akár szervezési folyamatok kialakításával együtt.

Hatvani iroda

Munkatársaink a számítástechnikai fejlesztésinknek köszönhetően már jóval azelőtt élvezhették az otthonról dolgozás előnyeit, mint ahogy itthon a „home office” magyar szónak kezdett számítani. Partnereink örömmel vették, hogy nem csak telefonon vagy e-mailben, de bármelyik munkatársunkkal videó megbeszélés formájában is tarthatják a kapcsolatot. Ezek mellett természetesen akár a hatvani, akár a szécsényi irodánkban szívesen ülünk le személyesen is egy jó kávéra, teára, illetve ügyfelünket is meglátogatjuk kérésére.

 

Áraink egyedileg, a tényleges felkéréshez igazodóan kerülnek kialakításra. Tapasztalatunk szerint az olyan cégekkel tudunk sokáig, nagy megelégedésükre, igazi segítséget nyújtva együtt működni, akiknek a felfogása: a cégvezetőt nem az segíti, ha olcsó a könyvelője, hanem ha valóban a hasznára van a cégének. Amennyiben evvel Ön is egyetért, akkor egy ajánlatkérést megérhet a dolog, nem?