Mit érdemes tudni rólunk:

1988 óta foglalkozunk különféle szervezetek könyvelésével családi vállalkozásként. Férjemmel ketten vezetjük a céget, de munkánkat több lelkiismeretes, kiemelkedő szakmai ismeretekkel rendelkező, és céljainkkal azonosuló munkatársunk segíti. Nélkülük sokkal nehezebb helyzetben lennénk, hiszen ez is, mint az életben a legtöbb sikerre vezető dolog, csapatban könnyebb.

 

Célunk mindig is az volt, hogy olyan cégvezetőknek adjunk támogatást, akik hajlandóak tenni a cégükért. Akik felvállalják a harcot a környezetükkel, a megszokással, a kényelemmel, és igen, a legtöbbször számukra kedvezőtlen gazdasági helyzettel.

Kezdetben számviteli munkákkal, bérszámfejtéssel, adózási kérdések megoldásával foglalkoztunk, majd igény merült fel egyes cégek szervezési munkáinak elvégzésére is. Ez sokáig elég is volt ahhoz, hogy értékes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek. Ez most már nem elég…

Hova tartunk:

Az elmúlt néhány évben saját bőrünkön tapasztaltuk meg, mennyire szükség van olyan komplex támogatásra ezen a területen, ami az eddigi tevékenységünkön túlmutat.

Mi az, ami valóban segít egy feladat elvégzésében?

Egyfelől nagyon fontos a JÓ EGÉSZSÉGI ÁLLAPOT, amit mind fizikai, mind mentális szempontok befolyásolnak. Másfelől pedig INFORMÁCIÓ szükségeltetik ahhoz, hogy egy cégvezető jó döntéseket hozhasson.

Az első fontosságát talán nem is érdemes nagyon magyarázni: ki fogja működtetni a vállalkozását, ha Önnel történik valami? Persze elképzelhető, hogy nem egy személyen áll a cég léte, de tapasztalatunk szerint a legtöbb vállalkozásnál jelenleg ez a helyzet. 

A másodikra talán sokan rálegyintenek, hiszen sok esetben épp a túl sok információ okozza inkább a gondjainkat. Legalábbis látszólag. Gondoljuk végig, a kapott információk valóban segítenek nekünk, jobban látjuk tőle az irányt, amerre mennünk kell, pontosabb döntéseket tudunk ezek alapján hozni, vagy épp teljesen összekavarnak minket? Hány olyan forrásunk van, amire/akire ténylegesen számíthatunk?

 

Miután átláttuk a problémákat, amellyel oly sok cégvezető küzd, már nem volt nehéz kitalálni, hogyan tudnánk a jövőben még többet segíteni.

Akkor most mivel is foglalkozunk?

LTevékenységi körünk így most három fő területre osztható, és ezek szorosan kiegészítik egymást:

1.    Számviteli, adózási munkák elvégzése vállalkozásoknak és egyéb szervezeteknek

2.    Előadások szervezése cégvezetőknek különböző, a feladatukat támogató témában, például arról, hogyan ne őrüljünk meg attól, hogy cégvezetők vagyunk

3.    Olyan szabadidős tevékenységek, rendezvények szervezése, amivel különleges, egyedi élményekre tehetnek szert, mint például egy kirándulás Hollókőn, ahogy azt csak a bennfentesek láthatják, kipróbálni vezetőként, milyen hatással tudunk lenni egy lóra, időutazásra kelni a honfoglalás korába, az akkor elterjedt viseletekben íjászkodni egy várteremben.

 

Kedvcsinálónak néhány kép a helyszínekről és a programokból: