A nagy és különleges cégek könyvelője

Szolgáltatásaink

  • Könyvelés
  • Bérszámfejtés
  • Adótanácsadás, adótervezés, induló cégeknek is
  • Kiegészítő szolgáltatásaink, úgy mint
    o  Könyvvizsgálat
    o  Cégalapítás, egyéb jogi szolgáltatások
    o  Cégátvilágítás, cégátszervezés, belső ellenőrzés
    o  Szabályzatok készítése

 

Elvárásaink, elveink munkánkkal szemben:

Cégünk, mint könyvelőiroda 1989 óta foglalkozik vállalkozások könyvelésével, bérszámfejtéssel, adózási kérdéseik rendezésével.  Tapasztalatunk szerint általában információhiány, pontatlanság, megbízhatatlanság miatt válnak meg előző könyvelőjüktől a cégek. Sokan sajnos csak több könyvelő-váltás után találnak rá egy megbízható, megfelelő könyvelőre. Nemegyszer saját könyvelő-részleg kialakításának többletköltségeit, veszélyeit is felvállalják, gondolván, hogy csak így juthatnak hozzá a várt színvonalhoz.

Munkatársainkkal célkitűzésünk ügyfeleink napi szintű, folyamatos tájékoztatása az őket érintő jogszabályi változásokról, előírásokról, megbízható, számon kérhető adatközlés cégükről, elérhetőség. Mindezt egyedi árkialakítással, személyre/cégre szabott igényfelméréssel és kiszolgálással társítjuk.

Tudatosan vállaljuk fel pályakezdők, munkába visszatérők foglalkoztatását, mivel fontosnak tartjuk a megfelelően képzett, tapasztalt munkaerő utánpótlását, az erre vállalkozó emberek segítését. Ugyanakkor nem tartjuk elfogadhatónak azt, hogy az ezzel járó tapasztalatszerzés, ismerethiány az Ön cégének okozzon kellemetlenséget, hátrányt. Így ők kiemelt felügyelettel végzik tudásuknak megfelelő szintű feladataikat, vezető könyvelőink ellenőrzése alatt.

Vezető könyvelőink sokéves szakmai tapasztalattal, az átlagosnál magasabb szakmai ismeretekkel kerültek cégünkhöz. Emellett folyamatos továbbképzésükről gondoskodunk, mind szervezett belső oktatással, mind pedig külső oktatók, előadások segítségével.

Elsősorban nagyobb, (300 millió - 5 milliárd forint éves árbevétellel rendelkező) cégek vannak ügyfeleink között, illetve cégcsoportok, külföldi vállalkozások, akik a könyvelőtől általában elvárt ismereteken túl egyéb speciális igényekkel is rendelkeznek. Ilyen igény például az idegen nyelv ismerete, havi jelentések készítése. Az ilyen nagy cégek esetén a forgalom nagysága is kihívást jelent az ehhez nem felkészült könyvelőknek.
Természetesen ugyanilyen gondossággal és felkészültséggel figyelünk a kisebb ügyfeleinkre is.

Több olyan céggel is kapcsolatban állunk, ahol saját könyvelési részleg van, amihez felügyeletet, tanácsadást, főkönyvelői feladatok ellátását kérik tőlünk. Gyakori, hogy a gazdasági igazgató vagy a cégvezető kér fel minket, elsősorban a könyvelési anyagok rögzítésére, illetve bérszámfejtési munkák felelős elvégzésére. Ezeket egyes esetekben Megbízóink saját szoftvereivel végezzük, míg másoknál az irodánkban egyébként is használt programokat használjuk, amihez igény szerint távolról történő betekintési lehetőséget biztosítunk.

Természetesen Megbízóink a legtöbb esetben teljes körű szolgáltatást kérnek tőlünk, hiszen vállalkozásuk a könyvelési, adózási ismeretekkel rendelkező munkatársak nélkül működik, ezért a felmerülő kérdéseket mi és a kollégáink oldjuk meg.

Fő irodánk Budapesten a XV.-IV. kerület határán, a XV. ker. Bethlen Gábor utca 21/a. szám alatt található. Cégünk másik telephelye Hatvanban működik.

Nekünk a hosszútávú együttműködés, Megbízóinknak pedig a biztonságos, megnyugtató színvonalú szolgáltatás fontossága segít a sikeres együttműködésben.

 

Szolgáltatások leírása, részletezése:

 

1. Könyvelés

Online könyvelés, távkönyvelés

Változik a világ, változnak a könyvelési feladatok is. A gyors döntések a cégvezetők napi feladati közé tartoznak. Nagyon nem mindegy viszont, hogy milyen adatokra számíthat ezen döntések meghozatalánál. Ügyfeleink számára kiemelten fontos, hogy a lehető legfrissebb számviteli  és adózási állapotot láthassák vállalkozásukról, ezeket időkorlát nélkül, valóban 24 órában érhessék el.

Az egyedi igényekhez alkalmazkodva, rendszereinket úgy alakítottuk ki, hogy ügyfeleinknek lehetőséget adjunk adatainak, kimutatásainak azonnali lekérésére is, evvel is segítve munkájukat.

Kettős könyvelést és Bevételi nyilvántartás vezetését vállaljuk. Egyéni vállalkozásokkal cégünk nem foglalkozik, így egyszeres könyvelést nem végzünk.

Az adatok rögzítését cégnagyságtól és megállapodástól függően naponta, hetente vagy havonta végezzük az előírások szerint. Könyvelésüket több éves tapasztalattal rendelkező számviteli szakemberek végzik, folyamatos, dokumentált belső ellenőrzéssel kiegészítve. Munkájukat elsősorban irodánkban végzik, de megbeszélés szerint az ügyfélnél, kihelyezett munkaerőként is dolgoznak.

Igény szerint a megbízó cég által alkalmazott szoftverrel is végezzük a könyvviteli szolgáltatásunkat.

 

2. Bérszámfejtés, munkaügy

Bérszámfejtőink az egyik legigényesebb, legmegbízhatóbb magyar bérszámfejtő-szoftverrel végzik munkájukat. Vezető bérszámfejtőnk több, mint 25 éve tevékenykedik nálunk, saját és munkatársai ismereteit is folyamatosan bővítve, frissítve.

Segítjük partnereinket ezen a területen is, hogy szabályosan, de költségkímélő módon működhessenek, mivel mind az ehhez kapcsolódó adók, járulékok, mind pedig az esetleges jogkövetkezmények jelentős terhet jelentenek a vállalkozásoknak.

Segítünk a cafeteria rendszer kialakításában, szabályzat elkészítésében.

 

3. Adótanácsadás, adótervezés 

A jogszabályi környezet szinte naponta változik. A cégalapítás, meglévő cég működtetése lehetetlen folyamatos tájékozódás nélkül. A tanácsadást meglévő ügyfeleinknek külön díjazás nélkül végezzük, ez is benne foglaltatik a havi vállalási díjunkban.

Az adótanácsadást, adótervezést vállalkozásoknak és magányszemélyeknek is vállaljuk, akár a partner irodájában is. Ezt a tevékenységet minden esetben a könyvelőiroda vezetői személyesen végzik, adótanácsadói, adószakértői végzettséggel, és 30 év adózási, számviteli és szervezői tapasztalattal.

 

4. Kiegészítő szolgáltatásaink


4.1.  Könyvvizsgálat

Több könyvvizsgáló iroda, illetve egyéni könyvvizsgáló dolgozik folyamatosan irodánkkal. Ezek közül választottuk ki azt a 3 céget, aki sok éves együttműködés után is bizonyított számunkra és ügyfeleink számára is. Az egyedi elvárások ismeretében tudunk a partnercégek igényeit leginkább kielégítő könyvvizsgálót ajánlani ügyfeleink számára.

 

4.2.  Cégalapítás, egyéb jogi szolgáltatások

Külsős, több esetben és területen kipróbált, általunk is alkalmazott ügyvédi iroda segíti vállalkozásaink jogi munkáját, eseti vagy akár átalánydíjas megállapodás alapján. Az iroda több, mint 20, specializálódott ügyvédet foglalkoztat, így mind az ügy sajátosságára, mind pedig a bonyolultságára való tekintettel az Önnek legmegfelelőbb szakembert biztosítja, normál, piaci áron!

 

4.3.  Cégátvilágítás, cégátszervezés, belső ellenőrzés

A működő vállalkozásoknál természetes dolog a változás. Akár növekedésről, akár specializálódásról, egyéb ok miatti visszahúzódásról van is szó, mindenképpen kezelni kell az új helyzetet, lehetőség szerint már terv-szinten. Tapasztalatainkkal, megszerzett tudásunkkal ezen a területen is segítjük hozzánk forduló partnereinket, akár eseti megbízással is. Cégvezetőink több ilyen jellegű feladattal is találkoztak munkájuk során, nagyobb szervezetek átszervezési munkájában is részt vettek.

Belső ellenőrzést indokolhat szintén egy átszervezés utáni helyzet vizsgálata, de sok esetben merül fel ez a kérés az ügyvezetők, tulajdonosok „rossz érzése” miatt.

 

4.4.  Szabályzatok készítése

Elsősorban a számviteli törvényben vállalkozások számára előírt Számviteli Szabályzatokat készítjük el megrendelésre, együttműködve megbízóinkkal.  Ezen kívül gyakori a Cafeteria szabályzat összeállítására való felkérés is. Az egyéb szabályzatok összeállításában is segítünk, vagy ajánlatot teszünk olyan, kipróbált cégekkel, akik már dolgoztak nekünk vagy ügyfeleinknek. Ilyenek például a Tűzvédelmi Szabályzat, Munkavédelmi Szabályzat, Kockázatelemzés, vagy a mostani slágerek, mint a GDPR Szabályzat, Transzferár Szabályzat elkészítése.

 

4.5.  Pénzügyi feladatok, külső pénzügyi vezető

A vállalkozások jelentős része jelenleg sem tud működni, illetve fejlődni megfelelően kiválasztott és kezelt hitel nélkül. A hitel lehetőségek feltárása, a felmerült problémának megfelelő hitel kiválasztása viszont messze nem egyszerű dolog, még szakembernek sem. Sokszor láttuk, milyen károkat tud okozni egy viszonylag gyorsan intézett, kedvező kamatozású hitel meghosszabbítása, mikor is kiderül, nem arra ajánlotta az ügyintéző a hitelt, amire igazán kitalálták. Így természetes, hogy a meghosszabbítás nem, vagy csak nagy nehézségek árán sikerül, ami igen súlyos helyzetbe hozhatja a céget. Sokéves tapasztalatunk, illetve a megfelelő banki háttér segítségével tudunk megbízóinknak ebben is tanácsot adni.

Több ügyfelünk igényli tőlünk időszakonként (havi, negyedéves, éves) pénzügyi terv, eredményterv készítését, akár idegen nyelven is, illetve költségeik tervezését, egyéb pénzügyi kimutatások készítését. Ezeket a táblázatokat természetesen nem csak összeállítjuk, hanem azok elemzésében, a következtetések levonásában is segítünk. Így bizonyos cégméretig még a saját pénzügyi vezetőt is kiválthatja a vállalkozás.

 

Kérjen most ajánlatot!

 

Feliratkozás a hírlevélre

I agree with the Használati feltételek

Amit Önnek kínálunk

  • Könyvelés
  • Bérszámfejtés
  • Adótanácsadás
  • Adótervezés, induló cégeknek is
  • Cégátvilágítás
  • Cégátszervezés
  • Üzletviteli tanácsadás

  • Könyvelő
  • Könyvelőiroda
  • Adótanácsadó
  • Adószakéertő

Kedves Látogató!
Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk.
A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.